= Nur Qalbu =

Assalammualaikum semuaaaaa ^_^

Allahu Allah, walaupun busy dengan laporan, saya masih sempat update blog. Ini post yang ketiga untuk hari ini. Amboiiii..kalau bos tau, kompom kena sound^^,

Sebenarnya saya just mahu bawa semua sahabat-sahabat tautan hati untuk mengamalkan doa penerang hati ni..Alhamdulillah saya sudah hafal, anda bila lagi ^^,

sama-sama kita amalkan naa ^^,

Doa ini kan kita selalu baca dalam pengajian islam ^^,

ada satu doa lagi tau, insyaAllah berguna untuk kita semua. Tiba-tiba rasa sebak didada ni T_T

Ya Allah, janganlah ENGKAU palingkan hati ini setelah aku mula merasakan kehadiran kasihMU T_____T


Allahu Allah T__T

Bersama kita mencari cinta Allah T__T

SAYA SAYANG AWAK SEMUA KERANA ALLAH

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

~Bersama Kamu~

Daisypath Anniversary tickers