:::.. Bila segalanya Kerana Allah ..:::


Assalammualaikum.

Bila segalanya kerana Allah,
Tidak akan ada kekecewaan jika Allah katakan "inilah keputusanKU"

Alhamdulillah. Hari ini jawapan telah saya terima. Alhamdulillah keredhaan itu mendahului rasa kecewa. Iya, hari ini saya merasai betapa hebatnya nikmat bila segalanya kerana Allah.

Keredhaanku mendahului segala-galanya kerana saya yakin pada setiap keputusan yang telah Allah tentukan buat saya^_^. 

Oleh itu, doa saya selama ini terjawab dan jawapan itu Alhamdulillah sangat-sangat saya terima dan hargai. Allahu Allah ^_^

 hubungkanlah kami sebagai persaudaraan ISLAM ya Allah untuk terus menegakkan syiar ISLAM ^^,


Kuharap ini mujahadahku untukMU



0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

~Bersama Kamu~

Daisypath Anniversary tickers