# Kepala Pusing #


Pagi yang betul-betul buat kepala saya pusing. Entah kenapa. Banyak sangat perkara yang difikirkan. Walau apa pun, saya tetap bersyukur kerana hari ini Allah masih memberi dan menjanjikan yang terbaik untuk saya dan kita semua. Alhamdulillah kita masih berada dalam nikmat Islam dan Iman. 

Satu nikmat yang tidak semua hamba Allah rasai. Itu tidak bermaksud Allah tidak menyayangi yang lain tetapi kerana kejahilan dan kebodohan sesetengah manusia yang secara nyata menolak kebenaran! Kita ada akal untuk menilai sesuatu itu BENAR atau TIDAK BENAR. Wallahualam.

untuk hari ini saya bawakan anda semua untuk menghayati doa dibawah..
semoga bermanfaat buat saya dan kita semua^__^


Alhamdulillah. Kepala pusing sedikit sebanyak sudah bernasur pulih. Pagi ini sebelum memulakan kerja sebagai penjawat awam, saya masih sempat ber"fb". hmmmm...

Alhamdulillah^___^

hari ini saya packing ubat lagi.. Kejap lagi saya akan ke Wet Lab (Makmal Pengeluaran). Banyak ilmu perubatan yang dulu tidak tahu menjadi tahu. Sungguhpun ilmu yang diperolehi sedikit cuma, tapi ianya sangat berguna buat saya. InsyaAllah, saya akan masukkan juga ilmu-ilmu yang bermanfaat buat kita. 

Lagipun Islam menggalakkan kita untuk menjaga kesihatan kan^__^
Sebabnya dalam hadis ada menyatakan...


Oleh itu, jaga kesihatan kita semua ok..

^^ SAYA SAYANG AWAK ^^

2 comments:

LinkWithin

~Bersama Kamu~

Daisypath Anniversary tickers