~~ Istimewa Untukmu ~~

Assalammualaikum.

..Alhamdulillah..

Hari ini merupakan hari istimewa buat Kakakku Asmah Juning.
Hari Konvokesyen.


Dea,
pastinya ini adalah hari kemenanganmu,
hari kebanggaan mama dan bapa,
hari kegembiraan kami semua.

Dea,
aku jauh disini,
tapi doaku tetap ada untukmu disana.
malah sentiasa ada setiap saat.

Dea,
menyingkap kedewasaan kita..
kutemui dirimu kakak terhebat.
Serba serbi semuanya hebat.

Kecantikanmu menjadi pujian sanak saudara,
Ketegasan suaramu menjadikan kau pemuisi terhebat di Sabah,
Kehebatan lenggok gayamu menjadikan kau gagah berteater,
Kau memang hebat!!


Kadang-kadang aku jadi takut.
Takut kau akan meninggalkan aku.
kerana aku tidaklah sehebat dirimu,
tidak secantik dirimu.

Aku juga bukan kebanggaan keluarga.
Aku hanya berada dibawah.
dan kau selalu berada diatas.

Tapi,
kau tidak pernah berubah.
kau tetap kakak yang dulu.
kau masih lagi seperti dulu.

Aku tidak pandai memutar kata untuk aku persembahkan untukmu,
aku tidak bijak mengukir bait-bait cinta untukmu..

tapi perlu kau tahu

AKU SAYANG KAU KERANA ALLAH!!!!!





1 comment:

  1. TAhniah kat akak tu naa..
    Yg pnting dia ttp kakakk yati..right?

    ReplyDelete

LinkWithin

~Bersama Kamu~

Daisypath Anniversary tickers