*Header Bertukar*

Subahanallah...Alhamdulillah...Allahu Akhbar...

Assalammualaikum..
Header baru saya sudah bertukar dengan bantuan ckin. Sahabat ideal saya. Ini ketiga kali header saya bertukar. Dan semua ini atas bantuan ckin. Kasihan ckin, terpaksa bersengkang mata untuk siapkan header saya.^^,

Kenapa saya tukar header?

Alhamdulillah..malam semalam ada seorang hamba Allah yang baik hati menegur saya. Teguran yang sangat lembut sehingga hati saya tersentuh. Tersentuh bukan kerana berkecil hati, tapi tersentuh kerana itu adalah DOSA dan DOSA itu ditegur Allah melalui perantaraan hambaNYA. Allahu Allah. Rasa malu masih menebal bila ianya diingat semula. Malu pada DOSA yang semakin mengunung!

ASTAGHFIRULLAH!!!

untuk hamba Allah yang menegur,
 syukran jazilan ana ucapkan. Tangisan ana bukan kerana berkecil hati tapi satu tanda kesyukuran kerana Allah masih mahu menyedarkan ana dengan kesilapan2 yang ana lakukan. Tegurlah ana sekiranya ana melakukan kesilapan lagi.

ok dokey...
ni la header baru saya....^___^


Alhamdulillah... ini header untuk Tautan Hati.


yang ini pula header untuk Sahabat Ideal



Alhamdulillah. Semoga header baru ni memberi sinar baru dalam hidup saya. Alhamdulillah.

Sama-sama kita menjaga diri kita wahai kaum hawa kerana kita adalah fitnah terbesar buat lelaki T__T
wahai rijal, maafkan kami kerana kami adalah fitnah terbesar buatmu. Oleh itu, untuk mengelakkan fitnah itu lindungi kami. 

semoga kita sama-sama mampu menjaga pandangan mata kita kerana dari MATA turun ke HATI..
Dan dari HATI itulah terbitnya FITNAH

ini pula header ckin,


kartun tu melambangkan ckin.

spek mata meron,
kad matrix,
dan
tudung labuh.
itulah ckin ..sahabat ideal saya^^,


p/s : insyaAllah, lepas ni saya nda mau letak gambar sendiri untuk header lagi..malu!!!!


ok..mari tengok header saya sebelum ni..

 
saja buat macam ni...ni header pertama^^, dulu tautan ukhwah, sekarang sudah tukar jadi Sahabat Ideal.


ini pun header pertama saya. Tidak banyak yang berubah. Just crop gambar saya yang pakai tudung labuh coklet tu..


ok, SALAM SAYANG KERANA ALLAH^_^

3 comments:

  1. Klakar la yati bila letak kotak2 tu kat muka..haha dah lega hati skang nih...moga kita tidak jadi fitnah pada lelaki... insyaAllah..

    p/s : yati tak pernah susahkan cek..sbb cek rasa beruntung sgt dpt knl ngan yati..yg penting,sahabt cek happy and tenang ngan header baru... be happy naa..
    pada 'ar-rijal' tu,cek pun nak ucpkan syukran banyak2 sbbnya melalui yati cek dah sdar..mmg tersa kedhaifan dri ni...

    ReplyDelete
  2. salam ya ukhti...

    syabas ukhti... moga ALLAH lindungi bidari2 @ pejuang srikandi Muslim ni dr fitnah & b'semangat teguh tegakkan Islam serta m'dpt suami yg soleh yg mampu pimpin ukhti begitu juga srikandi lain... waallahua'lam bissawab...

    ReplyDelete
  3. salam ukhti...
    syabas... moga ALLAH lindungi bidadari2 @ serikandi Islam dr fitnah serta d kekuatan dl tegakkan Islam & mendapat suami yg soleh yg mampu pimpin anda semua... waallahua'lam bissawab...

    ReplyDelete

LinkWithin

~Bersama Kamu~

Daisypath Anniversary tickers