malam pertama bersamaMU..

Alhamdulillah akhirnya sampai juga aku dibulanMu yang penuh Barakah..

malam pertama aku solat terawih bersendirian bersamaMU..
hanya ENGKAU yg tahu betapa hati ini merindui keluarga dikampung..
hanya tangisan menemani malam-malam ku bersamaMU..

ya Allah..
dibulan yang ENGKAU muliakan ini..
aku memohon kepadaMU..
KAU berilah hidayahMu kepada kami sekeluarga...

kembalikan kepercayaan kami kepadaMU...
kembalikan kepercayaan insan-insan yang aku sayangi kepadaMU dengan limpahan kasih sayangMu..

aku mohon ya ALLAH...
sungguh hati ini sedih..
bukan kerana jarak yang jauh ini..
tapi kerana ada insan-insan yang aku sayangi telah hilang kepercayaan kepadaMu..

ASTAGHFIRULLAH...
adakah aku sedang berburuk sangka terhadapnya ya ALLAH??


duhai *R*A, srikandiku...
percayalah kepada Allah...


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

~Bersama Kamu~

Daisypath Anniversary tickers