aduh adik lelakiku....III

"iya..bkn gak ba sya ni fkr psal kekasih ja..pa la sngat kn mau fkir psal kekasih ni..bgus sya fkir cm na mau atur msa dpn sya..g pun lau sya mau kwin nti pun pa sya kin kaci mkn anak org lau teda keja yg bgus2..jdi skrng sya mau b'usha bljr..sya tdk mau nyusa kn kuarga g..ni la yg sya ingat smpai mati..tdk mau nyusa kn tau mau kaci malu kuarga g.."

setelah memberi nasihat kepada adikku, itulah balasan darinya..
air mataku gugur...
banyak sekali perasaan yang menghantui hatiku..

rasa ingin pulang dan memberikan dia kekuatan..
rasa ingin berada dekat dengannya untuk memberikan dia semangat..
rasa ingin memeluknya untuk memberikan kasih sayangku padanya...

**k,
maaf kalau mesejku membuatmu tersinggung,
maaf kalau lidahku membuatmu berkecil hati,
maaf kalau madahku membuatmu marah,
maaf kalau teguranku membuatmu sedih,

maaf **k...

aku cuma mahu kita sama-sama mengapai cinta Ilahi meskipun aku bukanlah kakak mu yang terbaik..aku juga sedang berusaha untuk mencari redha Allah **k
aku juga punya silam yang memalukan..
aku juga punya kisah yang mengerikan..
aku juga anak yang selalu buat mama bapa susah..

sebab aku pernah lalui semua tu la aku tidak mahu kau lalui perkara yang sama..
aku akui,
aku bukanlah contoh kakak yang baik...
aku bukanlah penasihat yang baik...
tapi aku berusaha untuk menjadi yang terbaik untukmu...

**k,
kita cari redha Allah sama-sama..

ya Allah...

terasa aku tidak layak untuk berkata tentangMU kerana kejahilan yang aku lakukan..
terasa aku hidup dalam dunia yang HIPOKRIT!!!!!

ampunilah aku ya Allah
ampunilah aku ya Allah..

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

~Bersama Kamu~

Daisypath Anniversary tickers