* Story Mory *


"hihihihihihi"

Masa upload gambar ni, tersenyum saya. Memikirkan apa yang perlu saya tulis untuk entry kali ni. ^_^

Ops....

terlupa suda kan...adeh!!!

ASSALAMMUALAIKUM wbt Tautan Hatiku ^_^

apa macam, si'at juga ka?? Bah, lohgat sabah ni. Hehe. Ok change.. Ape kabar semua?? sihat ke?? Iman kita amacam?? T_T..tunjuk muka sedey. 

Jom ingat Allah... 

SUBAHANALLAH... (Maha Suci Allah) -tasbih-
ALHAMDULILLAH... (Segala Puji Bagi Allah)  -tahmid-
ALLAHUAKHBAR... (Allah Maha Besar) -takbir-

Alhamdulillah, walaupun sejak kebelakangan ini saya menjadi pelik. Dari banyak cakap kepada pendiam, dari banyak ketawa kepada serius, dari kuat makan kepada hilang selera makan, saya still boleh update blog even entrynya merapu entah kemana. Haissss.

Kekadang ada perkara yang boleh kita kongsi,
kekadang ada perkara yang boleh kita luahkan,
kekadang ada perkara yang boleh kita ceritakan,
tetapi...
ada juga perkara yang perlu kita rahsiakan,
ada juga perkara yang perlu kita pendamkan,
ada juga perkara yang perlu kita tempuhi sendiri..

T_T...buat muka sedey lagi. Ya.. Banyak sangat perkara-perkara yang menghantui fikiran saya. Eh bukan ada hantu..hihihi ^_^. Ok sudah ni. Dah boleh senyum dah. Dun wory. Tapi itu la... mungkin diluar saya boleh tersenyum, tapi dalam hati ini hanya Allah yang tahu.

Memikul satu bebanan sendirian. Ya. Satu beban yang teramat payah dan sakit untuk saya lalui sendiri. Tapi, biarlah kepayahan dan kesakitan ini menjadi penawar dosaku. Saya tahu, tidaklah Allah turunkan ujian melainkan ada hikmah yang tersembunyi. Bukan niat untuk merahsiakannya, tapi macam yang saya kata tadi "ada perkara yang perlu kita rahsiakan". Hanya Allah yang tahu T_T.

Sehingga saat ini, saya tidak mampu untuk luahkan kepada sesiapa kecuali Kak A***. Kiranya dia tahu apa masalah saya. Hanya dia, saya dan Allah yang tahu. Biarlah untuk ujian kali ini, hanya usaha dan tawakal menjadi sahabat sejati saya. Maaf teman-teman yang sentiasa berada disisiku, berada dihatiku.. bukan niat untuk merahsiakannya. Cuma biarkan aku begini T_T. Satu saat, saya akan kembali seceria dahulu, semesra dahulu, kuat makan seperti dahulu dan akan menjadi Haryati yang mencuit hati dan menyakitkan hati ^_^.
------------------------------------------------------------
Lain yang mau di story mory, lain yang keluar ^_^..

miss all my fren ^_^

 *my love twins..larisa*

 *my sayang Nasita*

 *my pren...Rohayani*

 *secret admireku... ~s.a iQa~*

 *sahabat kesayanganku Suriawati*


 *adek kila dan adik syira*

 *Geng Awan Dania -GAD-*

*funny moment...Nas, Lar, Dui*

 *my love...love kak MM so much..lillahi ta'ala*

 *my love fren...yB*


 *adik syira luv...*



 *sweet pren..Noridah*

 *my gaban...Zyan*

 *adikku syg..Sharmila ^_^..misz u dik ^_^*

*ukhti su wif sist nonong*

*kak ajlaa........adik sayang akak...kak MM...love u sooooooo much*

--------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

~Bersama Kamu~

Daisypath Anniversary tickers