:: Kebahagiaan ::

Assalammualaikum wbt Tautan Hati.

Selamat Hari Lahir yang ke-24 tahun buat Kakak Tersayang

Semoga Allah merahmatimu kakakku sayang ^_^

Insyirah kot orang yang pertama wish. Sebabnya insyirah send mesej tepat2 jam 12 malam. Hehe. Saja jak. Doa untuk dia insyirah tak akan lupa. Sentiasa dalam doa.

Pagi tadi dapat mesej dari Asmah ni.

"Salam. Tq dui atas ucapan tu. Tua da saya. Hepy-hepy ni sedih juga saya sebab tinggal si itut lagi baby cat saya. Si pingka sakit. Petang ni mau bawa di vaterina awam. Kasi jarum vaksin"

Adui na. Insyirah pun jadi sedih. Kiranya baby cat insyirah pun mati juga la. Nama baby cat insyirah "stand". Mama insyirah yang bagi nama tu untuk kucing insyirah. Tidak sempat jumpa T_T.

Apa pun, kami sudah berusaha untuk jaga baby cat tu baik-baik. Semoga ada nilainya di sisi Allah. Bersabarlah kakakku, ada rahmat yang tersembunyi. Siapa tahu Allah mahu hadiahkan sesuatu yang lebih baik dari semua ni kan kan kan??

^_________^

Oh ya. Semalam dapat mesej dari AHN. Wah, insyirah gembira sangat.

-AHN-

Sayang, syukran sebab hadiahkan insyirah sesuatu yang sangat-sangat bermakna buat insyirah. Nak tahu apa hadiah tu?? Biarlah RAHSIA sebab sememangnya ia adalah rahsia. Tak sabar rasanya insyirah nak tengok pic-pic sayang dari Mesir. Nak sangat tengok. Bila sayang nak send?? Dah tak sabar ni. Lepas tu, nak juga take pic dengan sayang. Mesti serasi bersama kan. Eh rindunya. Sayang rindu insyirah tak?? Insyirah tau mesti la rindu kan ^_^

eh, sayang..rasanya dah lama kan tak webcam dengan sayang? sekali je tu pun sayang tak nampak insyirah sebabnya camera lappy insyirah ada problem. Tak pe, bukan itu nilainya ukhwah ini kan. Yang penting saling mendoakan. Ingat mengingati. 

Oh ya, sayang dah sampaikan salam insyirah untuk seluruh isi Mesir? Amboi. Jahat kan insyirah ni. Hihi. Lama lagi sayang kat mesir. 1 Februari sayang dah balik Rusia pula. Nanti story mory kat insyirah ye ^_^

-MM-
Insyirah nak sangat dengar suara sayang. Tapi mungkin sayang busy kot ^_^. Tak apa. Insyirah sentiasa menanti panggilan dari sayang. Tak panggil pun tak apa yang penting insyirah ada dalam doa sayang. Insyirah tau sayang tak akan lupa insyirah. Kan kan kan?? Salam sarat rasa rindu sayang ^_^

______________________________________

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah 

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

~Bersama Kamu~

Daisypath Anniversary tickers