:: Fobia ::

Semenjak kes langgar  kereta kawan hari tu, saya tidak berani lagi drive kereta yang bukan milik saya. Ya Allah, menangis pun tiada guna. Tapi hari ini, hujan turun dengan lebatnya. Haha skema!!. Terpaksa juga saya drive kereta kawan serumah sebab dia tidak guna kereta hari ini.

Berdebar juga sebab sudah lebih 4 bulan tidak drive kerata VIVA tu. Dengan penuh hati-hati, saya pun keluar dari kawasan rumah. Sampai disimpang rumah, ya Allah. Kereta sana sini. Risau juga. Walaupun sebiji dua biji seja keretanya tapi mampu membuat jantung saya dub dap dub dap.

Bila mau keluar dari simpang........................................

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

ya Allah, dekatnya kereta tu dengan kereta kawan saya. Saya langsung tidak nampak kereta tu. Istighfar panjang juga saya dibuatnya. Jantung saya rasa macam mahu tercabut seja. Kepala lutut sudah bergegar. Kalau ikutkan hati, memang tidak mau teruskan drive kereta tu. Takut.

Akankah saya terus fobia memandu lepas ni? Terlalu banyak yang saya fikir bila memandu. If kerata sendiri, insyaAllah i can. Tapi kalau kereta orang, Allah..Ampun tuanku ^_^

Alhamdulillah, hari tu dapat drive Miss Zaza (Alza) kepunyaan Kak Nurul. Senget juga duduknya. Apa tidaknya, orang rendah macam saya ni drive kereta besar macam tu. Apa-apa pun, seronok juga ^_^. Pengalaman pertama ^_^

1 comment:

  1. sabar endu...berusaha lagi...kamu sememangnya mampu...;)

    ReplyDelete

LinkWithin

~Bersama Kamu~

Daisypath Anniversary tickers