:: Dia Kekasih Hatiku ::


sahabat...
ku ingin kau tahu,
xpernah sekalipun aku menghilangkan namamu dr ruang hatiku...
xpernah sekalipun aku meluputkan namamu dr ingatanku....

sahabat...
ku ingin kau tahu,
walaupun kita sudah mempunyai haluan hidup yg tersendiri,
namun itu tidak bermakna aku akan melupakanmu....

sahabatku...
seribu teman yg hadir dlm hidupku,
ianya tak kan sama dengan kehadiranmu,
kerana engkau temanku yg terawal,
terlalu banyak kenangan kita bersama,
sahabatku...
jika dalam kesibukanku melaksanakan amanah...
mengharungi kesibukan duniawi...
jangan menyangka aku akan mudah melupakan dirimu....
tidak semudah itu bagiku...
sahabatku,,,,
jangan pernah engkau berasa terasing dengan diriku,,,,
aku masih insan sama yg kau kenali dulu,,,,
jangan pernah menjauhkan diri dr aku,,,
ingatkan aku jika engkau terasa begitu...
sungguh itu bukan niatku...
maafkan aku...
daku akan cuba memegang erat tanganmu.... 
ukhuwah fillah ilal Jannah..~ ♥

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

~Bersama Kamu~

Daisypath Anniversary tickers