"kau kawin sama saya la Katy"


Geramnya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada soalan lain lagi ka boleh diajukan? Kawin? Kawin? Kawin? Kawin? 

~kadang-kadang soalan itu merimaskan.~



Tengah demam sekarang ni Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah. (*^ _^*)

Hari ini tiada selera makan. Beli nasi goreng ayam dengan kak Atik. Dua tiga kali suap, sudah hilang selera makan. Saya tidak dapat rasa apa-apa. Minum air pun rasa lain. Macam bukan air pulak. Memang selera tu tiada la. Tapi, pagi tadi masa tazkirah di surau Hospital saya berselera pula makan donut. Lepas tu, dalam otak ni donut, donut, donut. Ish, ubah selera pulak kan (◕‿◕✿)

Petang tadi agak busy la juga. Talifon memang sentiasa ditangan. Menanti panggilan dari Jabatan Akauntan. Ada masalah dalam sistem di ofis saya. Pening juga. Saya ni sudah la kureng sikit masuk ilmu kalau melalui talifon. Alhamdulillah, ku gagahi jua. Batuk-batuk lagi time bercakap tu. Semput rasanya.

Lepas tu menanti mesej dari sahabat terchentaku Siti Hafliana. Dia ada sedikit ujian yang menimpa. Sebagai sahabat, menjadi tanggungjawab saya untuk menemaninya ^_^.

Bila sistem tu dah selesai, *sebenarnya belum ok lagi, Kena cuba esok pulak*, baru saya ingat yang orang KWSP ada call. Pasal caruman staf diofis kami. Alhamdulillah itu sudah selesai even dia call sekali lagi mintak kompom pasal caruman tu. Alhamdulillah.

0ps!!!! Laporan yang Mr.Bos minta lupa!! Boleh lupa pulak. Ini sebab ada orang bagi soalan cupumas la ni!! Tengah-tengah sibuk enter apa yang patut di'enter' dalam komputer saya tu, tetiba pulak dia soal macam tu ^_^

Haissssss, kenapa la macam ni. Macam tiada soalan lain. Nda apa juga la. Kali ini berdiam diri saja ^_^

1 comment:

LinkWithin

~Bersama Kamu~

Daisypath Anniversary tickers