:: Tiada Apa-Apa ::

Assalammualaikum Tautan Hatiku ^_^

Last update blog 16/12/2010. Hari ini tidak terniat pun untuk update blog. Sampai ofis, buka lappy terus buka blog. Buka sistem E-spkb dulu la sebab ada benda yang perlu saya bereskan ^_^. Semakin lama, semakin malas update blog. Berkarat sudah dalam otak ni.

Lagu dalam blog bertukar lagi. Tetap suka lagu Atas Nama Cinta ni ^_^. For yang baca blog saya ni, cuba hayati bait-bait lagu ini. Pasti kita menemui sesuatu. ^_^.

Alhamdulillah, duduk saja mahu update blog saya dapat mesej dari Ckin sahabat idealku ^_^.

"ya Allah, berilah kekuatan kepada kami untuk mencintaiMU dengan lebih mendalam.
ya Qowwi, terangilah hati kami untuk mendalami ilmuMU,
ya Hadi, berilah kami ketabahan hati untuk menempuh dugaan dan ujianMU,
ya Habibi, tautkan dan eratkan persaudaraan antara kami serta ikhlaskan hati-hati kami keranaMU dalam setiap apa yang kami lakukan..Ameen.."

Syukran jazilan Ckin. Best sangat kata-kata tu. Malah itu satu doa kan ^_^. I LOVE U BECOZ ALLAH.

Untuk anda,

Sometimes we hurt our friends feelings but we dont know.
They cry alone but we dont know.
They pray for us but we dont know.
And now as a friend of your's,
i'm really sorry if i did anything to hurt u..
As a human being, I Love You becoz Allah.
Subahanallah..
Alhamdulillah..
Allahu Akhbar..

Menyayangi dan mencintailah kerana Allah. InsyaAllah segalanya akan diredhai Allah.

------------------------------

Hari ini merupakan hari busy saya. Esok pun akan busy juga. Bukan apa, department saya buat pemeriksaan stok ubat. Saya telah dilantik sebagai pemeriksa. Alhamdulillah, tidaklah masa saya tersia-sia. Boleh juga kan berzikir time buat pemeriksaan ^_^. Ha..kawan-kawan jangan lupa zikir ya..

Subahanallah..
Alhamdulillah..
Allahu Akhbar..

Kita sama-sama saling ingat mengingat. ^_^ insyaAllah semoga Allah memberkati ^_^

Semalam dalam jam 8 malam, saya dapat mesej dari kakak,

"Dui, adik beradik pakcik singkan sama bapa lain mama meninggal. Kami di masjid sekarang."

"Kata teman-teman ditaman selamanya kekal ini, kita ada "ahli" baru. Semoga ianya ditempatkan di sisi orang beriman"

"kami di kuburan sekarang ni Dui."

Innalillahi wa inailahi rojiun..Semoga ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman.

----------------------------

ok ok ok. Pemeriksaan stok ubat akan bermula ^_^. Berbahagia dengan kerja yang diberikan ^_^


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

~Bersama Kamu~

Daisypath Anniversary tickers