:: Jawap Soalan Yg Dayang Bagi ::

Assalammualaikum semua..

Apa khabar? Iman kita sehingga hari ini sudah meningkat? Turun Naik?? Hmmm biasalah tu. Yang penting kita sentiasa memperbaiki diri. Berusaha meningkatkan taQwa dan iMan dalam diri kita ni ^_^ . Saya pun sama sahaja macam kamu semua. Mungkin saya ni lebih teruk dari anda, anda, anda, dan anda semua. 

"Ampuni hamba ya Allah. Semoga cintaku padaMU bukan cinta yang palsu"

Semalam saya send 2 mesej kepada lebih 25 penerima sekaligus. Bukan apa, saya suka buat macam tu ^_^. Kadang-kadang untuk mesej tertentu saya hanya send kepada muslimat. Kalau muslimin, hanya ada dalam 7 nombor la tempat saya ^_^ . Tidak termasuk la abang, bapa, adik lelaki, cousin2 yang lain. Itu pun saya tengok isi mesej tu, kalau sesuai untuk muslimin saya akan send mesej tu tapi jarang juga.

Lepas saja semua mesej sudah saya hantar, saya dapat balasan mesej dari seorang sahabat. Dayangku Noor Selasiah. Jom kita tengok mesej dari dia ni ^_^

1 > Nama yg sesuai bg saya??

< dayang >

2 > Nama saya yg awak save dlm hp awak??

< V. fren Dg >
-sahabat2 yg lain pun bermula dari V. fren juga dan disambung dgn nama mreka-

3 > Apa yg buat awak teringat kat saya??

< senyumanmu ^_^ >

4 > Lagu yang sesuai untuk saya??

< cebisan kenangan >

5 > Gelaran yg sesuai untuk saya??

< dg ^_^ >

6 > Siapa saya dalam hidup awak??

< Sahabat yang disayangi lillahi ta'ala >

7 > Awak cinta @ benci saya??

< sudah tentu cinta sayangku ^_^ >

8 > Berapa peratus cinta @ benci awak pada saya??

< Biarlah hanya Allah yang tahu ^_^ >

9 > Awak ingin saya jadi apa dalam hidup awak??

< Sahabat yang disayangi lillahi ta'ala >

Inilah jawapan saya untuk soalanmu sahabatku yang disayangi ^_^
Thanks Dayang ^_^

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

~Bersama Kamu~

Daisypath Anniversary tickers