:: Si Kembar 6 Bulan ::

Alhamdulilah, pejam celik-pejam celik hari ni sudah masuk 18 Ramadan. Berbaki 12 hari saja lagi. Hari ini juga first day saya pi bazar ramadhan with my lovely twins. Huh! Masa tu, macam tidak larat dukung si Amin. Hihi. Mungkin sebab saya puasa dan mungkin juga sebab cuaca di Kampung yang cukup-cukup panas. Allah... itu baru panas dunia, belum lagi panas neraka. -_-

Alhamdulillahhhh.. hari ini juga genab 6 bulan usia si kembar kalau ikut tarikh masihi. Kalau ikut kalander islam, tiga hari yang lepas lagi genab 6 bulan :) . Cepat masa berlalu. Macam baru semalam si kembar keluar tengok dunia. Hihihi. Semoga jadi anak yang soleh.

Hari ini juga si kembar makan bubur dalam tin. Yang paling lucu bila tengok muka si AmanAmin first time makan bubur. Siap kena rakam lagi. Iya la, mau simpan dan rakam untuk tatapan diorang juga nanti. Ada la juga sebagai kenangan kan. Kalau zaman kita duluuuu, mau ambil gambar pun susah. Beli kodak lagi, lepas tu sudah siap, kena cuci filem tu pula. Haiss...manyak kerja oo..

Tapi sekarang??? Segalanya menjadi mudah. Iya kan kan, ikut juga arus perkembangan teknologi sekarang. Entah zaman kodak, cuci filem masih ada atau sudah tutup kedai. Hihihi. Hep!! Mungkin tuan kedai sudah buka bisnes baru.. Photography. Yaa photography. Siapa sangka kan??

Untuk AmanAmin, semoga jadi anak yang soleh. Penyejuk di mata, penawar dihati :)


~ini kita~

3 comments:

  1. comel.. mcm adik Lia time kecil-kecil....

    ReplyDelete
  2. alahai comey Aman, Amin ek~~
    moga dua2 menjadi anak yang soleh pd ibu dan ayah mereka ~

    selamat berbuka puasa :)

    ReplyDelete
  3. pencarian sponsor! berminat ? hope sudi sponsor :)

    http://leprecious-nineplus-two.blogspot.com/p/blog-page_2.html

    ReplyDelete

LinkWithin

~Bersama Kamu~

Daisypath Anniversary tickers