:: Versi Cik Dui ::

Assalammualaikum w.b.t!!!

Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
 

Amboi semangat betul kan budak ni. Budak?? Siapa? Mana mana mana?? Mana budak tu? Kiut juga ka? Ceh!!! Mana ada budak. Besar suda tau ni. Haha. Eh, siapa cakap dia budak kan. PERASAN laitu.

Lama tidak mencoret sesuatu di teratak ni. Adoiii rindu rasa hati, ingin ku bertemu dengannyaaaa.... Alamak ter'singing' pulak daaa.
~maluuuuuuu~

Oh ya, hehehehe (sempat senyum lagi...senyum sorang2 menaip entry kali ni. Adoiii) nampak tak tajuk entry I kat atas tu?? Nampak?? Meh sini saya taip semula...

~Versi Cik Dui~

Apa kaitan?? Kenapa dengan Versi Cik Dui?? Hah...ini yang mau setori semori ni. Tapi mau setori semori dari mana ke mana ya? Haissss terus hilang idea mau setori apa. Padahal sebelum ni melimpah-limpah idea jahat + nakal + segala-galanya = Versi Cik Dui.

Aik...bertambah pulak idea ni hilang. Tu la, niat tidak betul kan. Astaghfirullah. Perbaiki niat. CEPAT. ASAP. Perbaharui niat.
~jangan cuba, jangan buat jahat la budak!! No no no~

Ok ok, Abaikan la tajuk entry tu. Tiada kaitan apa-apa pun. Just wanna make a joke. Joke??? Tak lawak langsung. Fail!!!!! Patutpun tak lepas-lepas masuk raja lawak. Haissssss STOP la.

Intro saja baitu yang diatas ^_^

Alhamdulillah setelah lebih seminggu batuk, hari ini saya kembali CERIA. Ceh, ceria konon tapi nanti nangis juga kan. Tidak apa, yang penting kita tahu kenapa kita nangis dan tujuan air mata tu mengalis membasahi pipi ^_^. Tidak apa, wanita kan hatinya lembut. Mudah tersentuh, terguris oleh hal-hal yang berkaitan hati. Organ yang kelihatan kecil tapi sangat besar pengaruhnya. Setuju?? Tidak setuju tidak apa. Setiap manusia ada pandangan masing-masing kan. Saya hormati pandangan kalian ^_^. Bagi yang setuju, kita mesti masih ada perbezaan dari segi hujah2nya kan ^_^.

Biasa lah kan, dalam mengemukakan sesuatu tu mesti ada perbezaan pendapat dan kadang-kadang sukar untuk menemukan titik persamaan. Tapi kena ingat, beza boleh tapi jangan marah. ALLAH pun ciptakan kita berbeza-beza kan?? Ada hikmah disetiap perbezaan. Kalau semua samaaaaaaaaaaaaa saja mana best kan kan kan.
-------
~iklan sebentar~

Bila teringat si budak Cute tu kan, terus ingat 'gelak guling2'. 
Ada satu lagi...ini cumil punya
 
tapi ini nda bagus...kasi ketawa urang....>_<. Nanti tekana diri sindiri. Ditujukan untuk si 'bos'.

~BUDAK CUTE!!!!!Rindu pula. Lama sudah X dengar suara manis + manja + kiut = menyenangkan hati. Tak per, nanti kiter call awak yerrrrrrr Budak Cute~
---------------------------
Apa pula khabar yang sudi mengunjungi teratak usang milik empunya diri yang tidak ada apa-apa ini?? Semoga kalian baik-baik aja dan sihat hendaknya. Doaku mengiringi kesediaan dan kesetiaan anda bertandang kesini ^_^. Semoga beroleh manfaat, kiranya ada coretan keduniaan mohon maaf dari hamba untuk kalian. Hamba juga manusia biasa yang kadang-kadang lena dek penangan cinta dan indahnya nikmat dunia.

ASTAGHFIRULLAH


Ya, dalam hidup ini sebenarnya kita belajar berkorban. Dari pengorbanan sekecil sebutir pasir di gurun sahara sehinggalah pengorbanan melibatkan kehendak terbesar dalam hidup kita. Seperti yang saya lalui sekarang. Terpaksa berkorban demi orang yang kita sayang. Tapi percayalah, pengorbanan itu jika niatnya betul Lillahi Ta'ala, pasti akan berbalas. Kalau bukan didunia, di akhirat sana menerima hadiah. Bukankah hadiah di 'sana' adalah hadiah yang tiada tandingan dari dunia ini?? Alhamdulillah.

Lagi pun, kita akan bahagia bila orang yang kita sayang bahagia.

Macam tu ka?? Hihihi

Tidak salah kan kita ni berkorban. ^_^

Blurrrr. Tidak tau mau tulis apa lagi. Keminatan untuk menaip entry sudah malas padahal terlalu banyak yang mahu dikongsikan!!! Sabar Sabar Sabar. Tunggu brodband saya sudah pulih, senang sikit mahu mencoret moret ^_^

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

~Bersama Kamu~

Daisypath Anniversary tickers