buat yang tersayang...

tinta buat yang tersayang...

-entah la..memendam rasa itu yang terbaik bagiku walaupun hakikatnya..ya Allah....tidak dapat digambarkan.. ini yang terbaik bagiku dan dirinya..hanya satu sebab cinta ini terpendam,kerana aku betul2 menyintaimu. aku tidak mahu kau menjadi ahli neraka hanya kerana lalai dalam ibadahmu kerana mengingatiku dan mesti kau pun tidak mahu aku menjadi ahli neraka kerana lalai dalam nikmat cinta sementara..

satu hari nanti, kita pasti akan bersama walaupun aku pun tidak pasti siapa kau sebenarnya. tapi aku yakin bahawa kita pasti akan bersama..kita sama2 menanti kehadiran kita dalam hati kita..

(aku sendiri pun tidak tahu siapa kau sebenarnya...kerana aku tidak pernah melihat kau mahupun mengetahui nama mu...jaga dirimu selalu buat insan yang tidak kukenali)

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

~Bersama Kamu~

Daisypath Anniversary tickers