12 november 2009

catatan kehidupan utk tarikh di atas....
be4 tu...entah kenapa self motivation / tarbiyyah down !!!
bnyak sebab..rindu mama ngan bapa...huhuhu
rindu kakak-kakak,abang,adik-adik..rindu family dan rindu jumpa kawan2...
last berada di sabah, last month...insyaAllah end of this year sya balik sabah...jumpa family dan kawan2..banyak perancangan yang saya susun bila balik di sabah nanti...pasal kewangAn tu,suda juga saya prepair...insyaAllah cukup untuk family dan tidak lupa untuk sahabat tersayang saya...

alhamdulillah, semua solat di awal waktu. cuma subuh solat jam 5.23 pagi..kira sudah lambat la.. be4 ni, sya solat paling lewat pun jam 5.12...huhuhuhu...gara2 self motivation down!!! jarang mentarbiyyah diri. apa2 pun, insyaAllah, saya mesti berubah..semalam lagi la teruk..apa tidaknya, ada dinner for family day makmal ubat dan stor bahagian sri aman..saya jadi salah seorang kanak2 peniup belon...
(gambar akan dimasukkan kemudian...tapi tidak nampak muka...jangan mara)

no need to see my beauty face...huhuhu perasan pula....

lepas jadi peserta kanak2 peniup belon, saya jadi salah seorang yang akan mengumumkan pemenang bagi kategori2 yang di pertandingkan...
(gambar juga akan dimasukkan kemudian...)

hari ini, dapat makan KFC.....hepy.....

petang pula asyik bergayut dengan kakak (asma) dan bapa...ya la...saya bukannya ada boypren kan...huhuhu ada tu ada juga tapi tidak terluah...takut tidak konsisten terhadap ibadah...

orang kata "hanya Tuhan yang tahu"....huhuhuhu

mama?????aduh !!!!sudah 3 hari tidak dengar suara mama ni...rinduuuuuuuu yang teramat-amat sangat...biasanya saya akan kol 3 kali sehari...pagi tanya khabar,tengah hari tanya suda makan ka belum,malam saya akan cerita tentang kerja saya...lapas tu akan dapat nasihat dari pakar motivasi saya...mama pakar motivasi paling best!!!!! itu pun baru saya sedar...kalau saya sedar dari dulu kan bagus..tapi alhamdulillah sekarang saya sedar...saya sayang mama...

malam ni??? apa saya mau buat o....owh ya..makan durian..ada 3 biji lagi belum habis...lepas tu saya mahu baca SURAT DARI KEKASIH saya...tajuk tentang WANITA - AN'NISA...mahu kasi habis baca...rindu sangat dengan KEKASIH saya ni...bila lah KEKASIH menjemput saya??? harap DIA menjemput pada masa saya sudah sedia dijemput...belum ada apa2 untuk saya persembahkan untuk DIA ni...

time to stop....

-zyan -yati -sue -nas -lar -yb -harmi -iQa -sabar....(my fren now n 4ever...)

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

~Bersama Kamu~

Daisypath Anniversary tickers