memendam rasa...

mungkin ini nikmatnya bila kita rahsiakan perasaan cinta kita terhadap seseorang…boleh mendekatkan kita dengan Yang Maha Pencipta…semuanya di luahkan kepada Yang Maha Mendengar….

walaupun kekadang sukar untuk menanggung rindu…dan cinta ini aku labuhkan di atas sajadah…mengharap petunjuk dari Yang Maha Pengasih…

kadang2 tu,aku tatap gambar yang aku ambil….tp tidak mengharap sangat yang dia adalah jodohku…kerana aku tahu…Allah lebih Mengetahui….

-saat hati memendam cinta-

mengeluh?????jgn la..yang pasti, menanggung rindu mengundang derita…tpi bila semuanya diluahkan kepada Yang Maha Pencipta, semuanya dapat diatasi meskipun hati meronta ingin disayangi oleh insan bergelar lelaki..tapi siapalah aku untuk mendapat itu semua..Cinta ALLAH belum dapat Dimiliki,inikan memiliki hambaNYA….

Ya ALLAH….aku mendamba cinta dan kasih MU namun dalam masa yang sama aku mengharap kasih hambaMU..hinanya aku sebagai hambaMU…

salam sarat rasa rindu….

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

~Bersama Kamu~

Daisypath Anniversary tickers