:: My First Doodle 2012. Alhamdulillah! ::

Bismillahirrahmannirrahim :)

Alhamdulillah setelah bersabar selama beberapa hari semata-mata nak belajar buat doodle, hari ni saya berjaya juga buat doodle walaupun tak la secantik doodle kawan-kawan lain. Punyalah hepy! Terus je semangat nak buat doodle seterusnya. Dalam otak ni punyalah banyak nak fikir buat tu la, buat macam ni la. Tapi sabar sabar. Karang tak terbuat pulak kan. Hihihihi. Alhamdulillah~

Malu juga nak upload doodle yang saya buat tapi nak juga upload. Nak. Nak. Hihihi. Semangat tahap dinasor dah ni. Jangan pulak korang gelak tengok doodle saya nanti. Siyes tak cantik tapi tak pe la kan. Saya dah usaha nak buat. Just use paint dan adobe photoshop cs3. Tak mahir lagi. Ye la tangan saya ni kan jenis yang bergegar punye. Orang dusun kat tempat saya kata 'songkikip'. Haha.

Haa, ingatlah kalau kita bersabar kan insyaAllah ALLAH akan bantu kita tau. Mungkin mula-mula tu kita rasa nak give up je buat sesuatu. Like me la. Sampai nak nangis-nangis buat doodle padahal tak de dapat apa-apa pun bila dah siap. Tapi tu la nak juga buat. Satu kepuasan bila dapat buat. Ingatlah, itu juga salah satu kebesaran ALLAH tau. Why?? sebab tak semua orang dikurniakan kekreatifan sebegitu. Then, saya sangatlah kagum melihat doodle-doodle sahabat-sahabat. Cantik-cantik belaka.

Saya pun nak praktis lagi. Nak gali idea-idea baru. Doodle kan comel, cantik..kita tengok pun rasa cantik. Rasa indah itu kan salah satu syurga dunia yang ALLAH kurniakan? Subhanallah. Lepas ni, nak buat doodle banyak-banyak pulak ^__^

Ni lah my first doodle. Tengok je la ye. Nanti bagi tau la kat saya kalau ada yang tak kena. Yang perlu dibaiki ke. Saya budak baru belajar.

Cantik tak doodle saya?? ^__^

Dah dah dah..nak tido dah ni. Tidur dengan perasaan gembira ^__^. Alhamdulillah wa syukurillah ^__^

1 comment:

LinkWithin

~Bersama Kamu~

Daisypath Anniversary tickers